Organisatieadvies

Organisatieontwikkeling en integraal management
In de verandermanagement trajecten die Levelt Interim Management als opdracht aanneemt, is het vinden van de meest effectieve vorm van uw bedrijfsprocessen prioriteit. Hierbij vormt uw strategie het uitgangspunt.
Voor Levelt Interim Management is de rode draad bij het op een hoger plan brengen van organisaties (organisatieontwikkeling): het optimaliseren van de strategische waardecreatie die in bedrijfsprocessen plaatsvindt. Aan de hand hiervan is de juiste herstructurering insteek te vinden voor reorganisatie en verandermanagement maar ook voor mildere vormen van stroomlijning die uw organisatie winst kunnen opleveren, zoals bijvoorbeeld optimalisatie van uw backoffice of frontoffice.
 
Organisatieadvies dus als een pragmatisch en toetsbaar instrument om tot betere resultaten te komen en in combinatie met evenwichtige aandacht voor alle aspecten van integraal management en verandermanagement. Een specialisatie in dit kader is de herstructurering van backoffice en frontoffice bedrijfsprocessen. Lees hier meer over in: case beschrijvingen en referenties

 

Doelstelling organisatieadvies

  • Toetsbare verbetervoorstellen organisatieadvies
  • As is en to be procesbeschrijvingen om als herstructurering uitgangspunt te hanteren voor organisatieverandering en verandermanagement
  • Uitgewerkte organisatieadvies business cases waarmee vooraf en achteraf een investeringsbeslissing over herstructurering te controleren is

Resultaten adviesbureau

  • Effectievere bedrijfsprocessen
  • Meer output tegen lagere kosten
  • Betere performance
  • Verhoogde betrouwbaarheid van uw bedrijfsprocessen, zoals backoffice
  • Betere aansluiting tussen uw bedrijfsprocessen en ICT ondersteuning met interim adviesbureau
 

.